Jak zorganizować imprezę firmową by była udana?

Jak zorganizować imprezę firmową by była udana?

Każdy pracodawca powinien przejść szkolenie z zakresu motywacji do pracy. Na Zachodzie wiadomo już, że motywacją do pracy są pochwały i nagrody, oraz np. dodatkowy czas na relaks w pracy. W Polsce to ciągłe straszenie zwolnieniem. Na szczęście są w Polsce firmy, które dbają o swoich pracowników. Ja w takiej pracuję.

Organizowanie imprezy firmowej motywacją do pracy?

organizacja imprez firmowychNigdy nie było u nas czegoś takiego jak nie wyrobienie normy. U nas po prostu chce się pracować. Szef postawił sprawę jasno: będziecie dobrze pracować – robimy imprezę. Jak nie to trudno – nie zarobiliśmy na nią. Dlatego nam chce się pracować. Ostatni projekt musiał pójść nam dobrze, bo mieliśmy już zamówioną firmę na imprezę świąteczną. Gdyby szef nie zafundował nam tej organizacji, sami musielibyśmy za nią zapłacić. My tu pracowaliśmy, a za naszymi plecami, „organizacja imprez firmowych” wybierała nam menu. To bardzo motywujące. Między jednym klientem, a drugim otrzymywaliśmy zapytania o gusta muzyczne. Nasz szef nie musiał się martwić takimi rzeczami jak nagłośnienie czy oświetlenie. On też w tym czasie pracował, a ludzie od organizacji, niby niechcący nas motywowali do pracy. Podpytywali o ulubione menu, pytali, do której jesteśmy w stanie się bawić. Czy mają nam zorganizować alkohol czy sami sobie zorganizujemy. Czy rezerwujemy sobie noclegi, czy oni mają to zrobić. Niby organizowali imprezę, a jednocześnie wpływali na nasze wyniki w pracy. Nasz szef o tym wiedział, miał w tym interes. Zwykła impreza firmowa, a tyle korzyści.

Jak się okazało, impreza była zorganizowana tak, że po niej chcieliśmy już następną. Oczywiście mieliśmy motywację! Pracowaliśmy ciężko kolejne trzy miesiące, ale nikt nie narzekał. Mieliśmy cel. Nikt nie musiał stać z batem nad nami. Liczyła się motywacja.

Komentarze są wyłączone.